|
Nou! |
Am lansat un site de infomaţii fiscale despre contribuabilii din România la adresa firme.consultanti.ro. Vă aşteptăm!
Am înfiinţat un grup de discuţii pe Facebook în care veţi afla noutăţi contabile, veţi putea adresa întrebări şi veţi putea răspunde colegilor de profesie, împărtăşindu-vă experienţa.
Adresa grupului este www.facebook.com/groups/grupcontabilitate/. Vă aşteptăm!
|
Sfaturi utile cu privire la Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor (ReviSal) |
Se recomandă salvarea periodică a bazei de date aferente registrului electronic de evidenţă a salariaţilor pe un suport extern (CD, dischetă, stick de memorie).
Baza de date se află pe calculatorul pe care s-a instalat programul Revisal şi pe care se lucrează la introducerea datelor (angajator, angajat, contracte).
Baza de date (creată în Microsoft Access), se află pe calea implicită de directoare C:Program FilesReviSalReviSal206.mdb sau pe altă cale definită de utilizator.
Ştergerea din calculator a programului Revisal implică pierderea bazei de date. Reinstalarea sistemului de operare Windows are ca efect pierderea bazei de date.
Baza de date nu poate fi refăcută prin utilizarea fişierelor xml depuse on-line sau la ghişeele ITM decât de persoane având cunoştinţe solide în demeniul informaticii şi doar dacă aceste fişiere au fost păstrate de către angajator.
Dacă din diverse motive se doreşte utilizarea aplicaţiei ReviSal pe un alt calculator, procedaţi în modul următor:
1. copiaţi pe un suport extern baza de date,
2. instalaţi programul ReviSal (se descarcă gratuit de pe site-ul www.inspectiamuncii.ro),
3. suprascrieţi baza de date (fişierul ReviSal206.mdb).
În cazul pierderii bazei de date
Trebuie să reintroduceţi datele din nou la fel că la început. Dacă nu aveţi timp să introduceţi toate datele se recomandă să procedaţi în felul următor: introduceţi datele referitoare la societate şi apoi numai salariaţii la care intervin modificări de acum înainte şi salvaţi în formatul xml numai modificările noi la contractele de muncă urmând că pe măsură ce aveţi timp să restauraţi şi celelalte date.
ATENŢIE la completarea câmpurilor CNP, Contract Număr şi Contract Data (trebuie completate exact ca prima dată), pentru că împreună formează o structură unică de identificare, iar o eventuală greşeală ar putea produce efecte nedorite.
Erori care pot interveni la completarea registrului
1. Nu utilizaţi diacritice (ă, î, â, ş, ţ).
2. Se recomandă salvarea în fişiere xml ce urmează a fi transmise doar a înregistrărilor care au suferit modificări de la ultima transmitere a registrului.
3. Înaintea primei transmiteri on-line a registrului (şi/sau declaraţiilor) trebuie activată parola primită de la ITM (din contul de e-mail precizat pe formularul de solicitare a parolei).
4. La transmiterea on-line a registrului, pe unele calculatoare nu se vede numărul de înregistrare datorită setărilor din browserul web. Pentru a vizualiza acest număr, apăsaţi butonul “Raport preluări”, situat în partea dreaptă sus a ferestrei.
Data publicării: 09.10.2014 (3.264 vizualizări)
|
|
|