Pagina principală  | Articole  | Întrebări şi răspunsuri  | Calculator salarii  | Profesionişti contabili  | Experţi contabili judiciari  | Contact 




Legături utile
- Calendarul obligaţiilor fiscale în 2022
- Codul fiscal cu norme 2016 actualizat în 2023
- Codul de procedură fiscală 2016 actualizat în 2023
- Legea contabilităţii republicată

- Convenţii de evitare a dublei impuneri

- Ministerul Finanţelor
- ANAF

- Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România

Nou!
Am înfiinţat un grup de discuţii pe Facebook în care veţi afla noutăţi contabile, veţi putea adresa întrebări şi veţi putea răspunde colegilor de profesie, împărtăşindu-vă experienţa. Adresa grupului este www.facebook.com/groups/grupcontabilitate/. Vă aşteptăm!

Reorganizare administrare contribuabili mijlocii


În Monitorul Oficial nr.967 din 15 noiembrie 2018, a fost publicată Hotărârea Guvernului nr.884 din 9 noiembrie 2018 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr.520/2013 privind organizarea și funcţionarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală.

În conformitate cu prevederile Legii nr.30/2018 pentru completarea art.30 din Codul de procedură fiscală, începând cu data de 1 noiembrie 2018 administrarea obligațiilor fiscale datorate de contribuabilii mijlocii, inclusiv de sediile secundare ale acestora, se realizează de către organul fiscal de la nivel județean sau al municipiului București, după caz.

Prin urmare, a fost necesară modificarea H.G. 520/2013 privind organizarea ANAF în sensul specificării următoarelor:
a) în cadrul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice nu vor mai funcționa administrații pentru contribuabilii mijlocii;
b) personalul administrațiilor pentru contribuabili mijlocii constituite la nivel de regiune se va prelua, în condițiile legii, în cadrul structurilor de specialitate sau suport din unitățile fiscale care vor realiza administrarea obligațiilor fiscale datorate de contribuabilii mijlocii de la nivelul județelor sau al mun.București;
c) încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat și în noile structuri organizatorice se va face în termenele și cu procedura prevăzută de lege pentru fiecare categorie de personal, în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii.

Hotărârea intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial.


Data publicării: 15.11.2018 (2.952 vizualizări)


comentarii


Articole recente
- Modificare formular 208 (19.02.2024) (829 vizualizări)
- Modificare formular 100 (05.02.2024) (1.974 vizualizări)
- Noua declarație unică (11.01.2024) (2.018 vizualizări)
- Modificare procedură Certificat de amânare la plată a TVA (03.01.2024) (1.024 vizualizări)
- Registrul achizițiilor de locuințe (03.01.2024) (1.393 vizualizări)



Întrebări şi răspunsuri recente
- Termenul de depunere al declarației 101 în anul 2022 (24.02.2022) (2.856 vizualizări)
- Prescripția dreptului organului fiscal de a stabili creanțe fiscale (16.12.2021) (3.676 vizualizări)
- Susținerea orală a contestației la actul administrativ fiscal (24.12.2020) (2.945 vizualizări)
- Ce este concordatul preventiv? (14.07.2020) (3.632 vizualizări)
- Cine poate fi expertul independent care poate întocmi planul de restructurare a obligațiilor bugetare? (09.07.2020) (5.906 vizualizări)






Abonare newsletter
Nume:
E-mail:


Ştiri financiare
- Bursele europene au închis în creştere (09.04.2020)
- Indicii BVB au închis în teritoriu pozitiv (09.04.2020)
- Wall Street a deschis în creştere (09.04.2020)
- Bursele asiatice au închis în apreciere (09.04.2020)
- Euro s-a depreciat la 4,8278 lei (09.04.2020)
- ROBOR la trei luni a scăzut la 2,54% (09.04.2020)
- Bursele europene au deschis în creştere (09.04.2020)
- Indicii BVB au deschis în apreciere (09.04.2020)
- La mijlocul şedinţei, bursele asiatice erau în teritoriu pozitiv (09.04.2020)
- Wall Street a închis în creştere (09.04.2020)


Copyright ©2011-2024 Pandora Impex SRL.