Acasă  | Articole  | Întrebări și răspunsuri  | Calculator salarii  | Profesioniști contabili  | Experți contabili judiciari  | Informații fiscale  | Contact 




Legături utile
- Calendarul obligaţiilor fiscale în 2022
- Codul fiscal cu norme 2016 actualizat în 2023
- Codul de procedură fiscală 2016 actualizat în 2023
- Legea contabilităţii republicată

- Convenţii de evitare a dublei impuneri

- Ministerul Finanţelor
- ANAF

- Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România

Nou!
Am lansat un site de infomaţii fiscale despre contribuabilii din România la adresa firme.consultanti.ro. Vă aşteptăm!

Am înfiinţat un grup de discuţii pe Facebook în care veţi afla noutăţi contabile, veţi putea adresa întrebări şi veţi putea răspunde colegilor de profesie, împărtăşindu-vă experienţa. Adresa grupului este www.facebook.com/groups/grupcontabilitate/. Vă aşteptăm!

Reînnoirea certificatelor digitale pentru semnătură electronică


Direcţia Generală a Finanţelor Publice Vâlcea reaminteşte că, după expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reînnoite. După obţinerea certificatului de semnătură electronică reînnoit de la unul dintre furnizorii autorizaţi, contribuabilii vor urma paşii de mai jos.

Paşi de parcurs

1. Se descărcă formularul „Document de confirmare” de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completează datele de identificare ale titularului certificatului şi adresa de e-mail.

3. Se semnează şi se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

4. Furnizorul de certificate va aplica semnătura electronică şi va înapoia documentul confirmat.

5. Se accesează websiteul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaraţii electronice, modulul Reînnoire certificate calificate.

6. Se selectează documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tastează butonul Transmite documentul.

8. După o perioadă de maxim 4 zile lucrătoare de la transmitere, ANAF trimite noul număr al certificatului digital şi accesul la Serviciul de depunere on-line.

În cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de înregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentaţia aferentă.

Declaraţii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnătură electronică este necesar în cazul transmiterii online a:

- Declaraţiei privind obligaţiile de plată la bugetul de stat, formular 100;

- Declaraţiei privind impozitul pe profit, formular 101;

- Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate, formular 112. De reţinut! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Declaraţiei privind veniturile realizate din România, formular 200;

- Declaraţiei privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit, formular 205;

- Declaraţiei informative privind impozitul pe venit din transferul proprietăţilor imobiliare, formular 208;

- Cererii privind destinaţia sumei reprezentând până la 2% din impozitul anual şi deducerea cheltuielilor efectuate pentru economisirea în sistem colectiv pentru domeniul locativ, formular 230;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaraţiei recapitulative privind livrările/achiziţiile/prestările intracomunitare, formular 390;

- Declaraţiei informative privind livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional, formular 394;

- Declaraţiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii, formular 600;

- Declaraţiei rectificative, formular 710;

- Situaţiilor financiare anuale;

- Raportărilor contabile la 30 iunie 2013.

Persoanele interesate pot consulta „Ghidul pentru reînnoirea certificatelor pe portalul ANAF” în care este prezentată procedura de reînnoire a certificatelor în situaţia în care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteurile:

- ANAF, la adresa www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice/Informaţii depunere declaraţii pj/Reînnoire certificate calificate, din prima pagină.

- DGFP Vâlcea, www.finantevalcea.ro, categoria Utile/Declaraţii electronice/Reînnoire certificate calificate, din prima pagină, lateral stânga.


Data publicării: 29.07.2013 (1.357 vizualizări)


comentarii


Articole recente
- Modificare formular 208 (19.02.2024) (1.334 vizualizări)
- Modificare formular 100 (05.02.2024) (2.461 vizualizări)
- Noua declarație unică (11.01.2024) (2.417 vizualizări)
- Modificare procedură Certificat de amânare la plată a TVA (03.01.2024) (1.443 vizualizări)
- Registrul achizițiilor de locuințe (03.01.2024) (1.816 vizualizări)



Întrebări şi răspunsuri recente
- Termenul de depunere al declarației 101 în anul 2022 (24.02.2022) (3.163 vizualizări)
- Prescripția dreptului organului fiscal de a stabili creanțe fiscale (16.12.2021) (3.986 vizualizări)
- Susținerea orală a contestației la actul administrativ fiscal (24.12.2020) (3.282 vizualizări)
- Ce este concordatul preventiv? (14.07.2020) (3.875 vizualizări)
- Cine poate fi expertul independent care poate întocmi planul de restructurare a obligațiilor bugetare? (09.07.2020) (6.269 vizualizări)






Abonare newsletter
Nume:
E-mail:


Ştiri financiare
- Bursele europene au închis în creştere (09.04.2020)
- Indicii BVB au închis în teritoriu pozitiv (09.04.2020)
- Wall Street a deschis în creştere (09.04.2020)
- Bursele asiatice au închis în apreciere (09.04.2020)
- Euro s-a depreciat la 4,8278 lei (09.04.2020)
- ROBOR la trei luni a scăzut la 2,54% (09.04.2020)
- Bursele europene au deschis în creştere (09.04.2020)
- Indicii BVB au deschis în apreciere (09.04.2020)
- La mijlocul şedinţei, bursele asiatice erau în teritoriu pozitiv (09.04.2020)
- Wall Street a închis în creştere (09.04.2020)


Copyright ©2011-2024 Pandora Impex SRL.