Potrivit Ordinului MMFPSPV nr. 1681/2013 privind aprobarea normativului cu tarifele pentru plata prestaţiilor de servicii efectuate în domeniile de activitate ale Inspecţiei Muncii, în vederea reconstituirii bazei de date a registrului general de evidenţă a salariaţilor, pentru refacerea conţinutului său la angajator, se vor elibera extrase pe suport de hârtie din baza de date organizată la nivelul Inspecţiei Muncii constituită conform HG nr. 500/2011 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, cu modificările ulterioare.
ITM atenţionează ca eliberarea respectivelor extrase se va face pe suport de hârtie (şi nu pe suport magnetic), urmând ca registrul să fie reconstituit, prin reintroducerea datelor, respectand riguros identificatorii specifici fiecărei entităţi:
- CUI,
- categorie,
- forma juridică,
- forma de organizare,
- nivel de infiinţare pentru angajator,
- CNP pentru salariat,
- nr./data încheiere contract individual de muncă,
- data începerii activităţii,
- funcţie.
ITM face precizarea că registrul general de evidenţă a salariaţilor reconstituit nu trebuie transmis către ITM decât în situaţia în care există modificări ale contractelor individuale de muncă.
Potrivit ordinului mai sus menţionat, tarifarea serviciilor prestate este următoarea:
- date angajator 10 lei/pagină;
- lista tuturor salariaţilor 10 lei/pagină;
- detalii salariat salariat sau fost salariat 10 lei.
Acte necesare:
- cerere de recuperare,
- o copie a certificatului de înmatriculare,
- împuternicire semnată şi ştampilată de angajator,
- în situatia în care persoana care solicită recuperarea bazei de date este alta decât reprezentantul legal al angajatorului, este necesară şi o copie a actului de identitate al persoanei împuternicite.
Data publicării: 14.02.2014 (3.248 vizualizări)
|