Întrucât, în ultima perioadă, contribuabili din judeţ şi din ţară au adresat Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Judeţului Vâlcea solicitări, prin email, fără a respecta prevederile legale în materie, facem precizările de mai jos.
Potrivit prevederilor art. 19 din Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) nr. 1.338/2008 pentru aprobarea Procedurii privind îndrumarea şi asistenţa contribuabililor de către organele fiscale, „pentru a beneficia de asistenţă prin email, contribuabilii trebuie să formuleze solicitarea în mod clar şi concis şi vor include datele de identificare prevăzute la art. 14 alin. (1) din acelaşi act normativ, respectiv: numele şi prenumele sau denumirea societăţii, domiciliul fiscal, precum şi codul de identificare fiscală”.
Conform prevederilor art. 1 alin. (2) şi ale art. 3 din Ordinul preşedintelui ANAF nr. 1.338/2008 pentru aprobarea Procedurii privind îndrumarea şi asistenţa contribuabililor de către organele fiscale, coroborate cu cele ale art. 33 din Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de Procedură Fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de asistenţă în scris sau prin e-mail, contribuabilii trebuie să se adreseze organelor fiscale în evidenţa cărora sunt înregistraţi ca plătitori de impozite şi taxe.
Data publicării: 27.06.2013 (1.559 vizualizări)
|