Pagina principală  | Articole  | Întrebări şi răspunsuri  | Calculator salarii  | Profesionişti contabili  | Experţi contabili judiciari  | Contact 




Legături utile
- Calendarul obligaţiilor fiscale în 2018
- Codul fiscal cu norme 2016 actualizat în 2019
- Codul de procedură fiscală 2016 actualizat în 2019
- Legea contabilităţii republicată

- Convenţii de evitare a dublei impuneri

- Ministerul Finanţelor Publice
- ANAF

- Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România

Nou!
Am înfiinţat un grup de discuţii pe Facebook în care veţi afla noutăţi contabile, veţi putea adresa întrebări şi veţi putea răspunde colegilor de profesie, împărtăşindu-vă experienţa. Adresa grupului este www.facebook.com/groups/grupcontabilitate/. Vă aşteptăm!

Atribuirea numărului de ordine pentru casele de marcat cu jurnal electronic se poate face și prin Spațiul Privat Virtual


Casele de marcat cu jurnal electronic definite la art.3, alin.(2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.28/1999, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sunt obligatorii pentru toți operatorii economici care încasează, integral sau parțial, cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit/debit sau a substitutelor de numerar contravaloarea bunurilor livrate cu amănuntul, precum și a prestărilor de servicii efectuate direct către populație.

Documentele necesare solicitării și atribuirii numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online, prin intermediul Spațiului Privat Virtual. Prin intermediul formularului C801 - Cerere de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidența a aparatelor de marcat electronice se poate solicita emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare, pentru mai multe aparate de marcat electronice fiscale, în vederea instalării în mai multe zone geografice.

Contribuabilii care figurează în evidențe cu aparate de marcat electronice fiscale au obligația de a transmite datele fiscale către ANAF astfel:
- prin declarația A4200 - aplicație pt. validarea fișierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, conținand registrul rapoartelor Z și bonurilor fiscale pentru perioada de raportare curentă – transmiterea datelor/informațiilor fiscale din aparatele de marcat electronice fiscale;
- prin declarația F4109 - declarație privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate conform anexei la Procedura de transmitere a datelor - în cazul aparatelor de marcat neutilizate.

Informații detaliate privind aparatele de marcat electronice fiscale se găsesc pe site-ul Agenției Naționale de Administare Fiscală la secțiunile: Asistență contribuabili, rubrica "Ghiduri curente" și Servicii on-line, rubrica "Aparate electronice de marcat fiscale”.


Data publicării: 20.11.2019 (1.117 vizualizări)


comentarii


Articole recente
- Noutăți legislative cu incidență fiscală în perioada 11 noiembrie-1 decembrie 2019 (02.12.2019) (794 vizualizări)
- Modificări procedură eliberare certificat de atestare fiscală (27.11.2019) (1.672 vizualizări)
- Noi documente disponibile în Spațiul Privat Virtual pentru persoanele juridice (25.11.2019) (2.383 vizualizări)
- Noutăți legislative cu incidență fiscală în perioada 21 octombrie-10 noiembrie 2019 (12.11.2019) (1.910 vizualizări)
- Stabilire din oficiu impozit pe veniturile persoanelor fizice (08.11.2019) (1.674 vizualizări)



Întrebări şi răspunsuri recente
- În ce conturi se plătesc obligațiile declarate prin D112? (02.09.2019) (2.348 vizualizări)
- Cum aflăm IBAN-ul contului unic pentru plata obligațiilor fiscale din declarația unică (07.12.2018) (4.858 vizualizări)
- Este obligatoriu registrul unic de control pentru PFA? (27.12.2017) (10.005 vizualizări)
- Se va folosi formularul 700 pentru anularea prin opţiune a codului de TVA? (12.12.2017) (4.525 vizualizări)
- Ce avantaje vor avea contribuabilii care optează pentru plata defalcată a TVA de la 1 octombrie 2017? (01.09.2017) (4.725 vizualizări)






Abonare newsletter
Nume:
E-mail:


Ştiri financiare
- Guvernul a aprobat normele de aplicare a programului "Prima Chirie" (25.05.2017)
- Adrian Vasilescu, BNR: "Avem nevoie de o strategie de locuire" (24.05.2017)
- AFI Europa România a înregistrat un venit operaţional net de 12,2 mil. € în T1 (23.05.2017)
- BCR atrage 10.000 de noi clienţi de Mobile Banking în fiecare lună (22.05.2017)
- Ministrul Agriculturii: "Legea risipei alimentare trebuie modificată, de aceea nu sunt încă norme de aplicare" (21.05.2017)
- SAL-Fin: Peste jumătate dintre cererile de soluţionare a litigiilor au fost rezolvate (20.05.2017)
- ANPC a dat amenzi de peste 126.000 lei în complexul Dragonul Roşu (19.05.2017)
- Comisia de recepţie a construcţiilor nu mai poate recomanda amânarea recepţiei, ci doar admiterea sau respingerea (18.05.2017)
- AOAR: Guvernul trebuie să identifice surse reale şi sustenabile de majorare a veniturilor bugetare (17.05.2017)
- Numărul de abonamente de telefonie mobilă a depăşit numărul de cartele preplătite active (17.05.2017)


Copyright ©2011-2019 Pandora Impex SRL.