|
Nou! |
Am înfiinţat un grup de discuţii pe Facebook în care veţi afla noutăţi contabile, veţi putea adresa întrebări şi veţi putea răspunde colegilor de profesie, împărtăşindu-vă experienţa.
Adresa grupului este www.facebook.com/groups/grupcontabilitate/. Vă aşteptăm!
|
ANAF facilitează instituţiilor publice accesul la informaţii prin extinderea sistemului informatic PATRIM VEN |
Sistemul PATRIM VEN asigură punerea la dispoziţia instituţiilor publice din administraţia publică locală şi centrală a unor servicii în scopul realizării măsurilor cuprinse în Planul Integrat privind simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor parte a Strategiei României pentru consolidarea Administraţiei publice 2014–2020.
Sistemul informatic PATRIM VEN asigură autoritaţilor/instituţiilor publice înrolate următoarele beneficii: comunicarea interinstituţională prin mijloace electronice de transmitere la distanţă; reducerea deplasărilor contribuabililor între instituţii; eficientizarea timpului de lucru; economisirea resurselor financiare şi materiale; utilizarea resurselor umane care eliberează diverse categorii de înscrisuri (certificate fiscale, adeverinţe de venit, etc.) către alte activităţi îndreptate spre creşterea calităţii serviciilor oferite contribuabililor.
Utilizarea acestui sistem informatic de către instituţiile publice se face în baza unui protocol de aderare, care include lista serviciilor disponibile din cadrul sistemului, precum şi a descrierii interfeţelor de acces.
Baza legală poate fi consultată aici.
Data publicării: 12.12.2017 (2.356 vizualizări)
|
|
|